Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 8, 2012
Image Size
333 KB
Resolution
732×1156
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,711 (2 today)
Favourites
193 (who?)
Comments
90
Downloads
520
×
Awkward Panda... by Emzie92 Awkward Panda... by Emzie92
Hi all! This is just a silly drawing I had to get off my chest- I'm supposed to be doings other drawings/work but I had to draw this, it only took me about ten anyway haha! :iconchuuplz: (You know when you just HAVE to draw something? Anyone? :iconheeplz: )

I need to justify myself some 'Artistic License' allowance here- for one thing, there is absolutely no reason that Gaara would be sitting randomly next to two sleeping Pandas. Yeah... *shifty eyes*

Just got this off the fact that Gaara is quite popularly stereotyped as being Panda-like because of his eyes ^^ (I think...) :D

Haha! Anyway, hope you like this silly little doodle! Thanks for visiting and have a great day! :D

Naruto Masashi Kishimoto
Add a Comment:
 
:icon96patches:
96Patches Featured By Owner Aug 3, 2014  Student General Artist
BABY GAARA IS SO CUTEX3
I can see that as one of the ways his father tried to get rid of him, just throw him with the pandas at the zoo and no one will be the wiser lol XD
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Aug 3, 2014  Hobbyist General Artist
Haha I totally agree <3 Ooh, a dandy plan! I wonder why he never though of that :iconimthinkingplz: Nope, instead he tried to kill him. Would have been far better off just mingling with the pandas! :D
Reply
:icon96patches:
96Patches Featured By Owner Aug 3, 2014  Student General Artist
OH GOSH RIGHT!!XD
That would have been so much more nicer than emotionally destroying him
Reply
:iconninjakittenfedora:
NinjaKittenFedora Featured By Owner Dec 9, 2013
right size, wrong baby XD, 
i did actually learn that it is not in fact eyeliner but Bag Eyes from lack of sleep
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
Yes, it can also be seen as the mark of his Bijuu, the Ichibi, as that has dark ringed eyes too. (Like Naruto has fox whiskers, Gaara has Tanuki eyes :D )
Reply
:iconarianagrandebfff:
ArianaGrandeBFFF Featured By Owner Nov 27, 2013
LO GAARA WENT OVERBOARD WITH THE EYELINER XD (I know it isn't really makeup lol) 
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Nov 28, 2013  Hobbyist General Artist
Haha I like to dish out dat eyeliner :icondatassplz: (Or isn't it...? :iconiggybrowsplz: Haha)
Reply
:iconkeersyn132:
keersyn132 Featured By Owner Aug 13, 2013  Hobbyist Artist
that would be my choice to! 
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Aug 15, 2013  Hobbyist General Artist
I totally agree :iconhurrplz:
Reply
:iconkida-neechan:
Kida-neechan Featured By Owner Mar 23, 2013
Aww jeez that issooo adorably cute...a bit sad but CUUUUUUUTEEE!! :iconsqueeeeplz:
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Aww thank you very much! <3
Reply
:iconaishasofonisba:
AishaSofonisba Featured By Owner Oct 10, 2012  Student Digital Artist
hahahaha lol XD
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Oct 12, 2012  Hobbyist General Artist
Glad you like it! Thanks ^^
Reply
:icondeidei1s:
Deidei1s Featured By Owner Oct 3, 2012
waaaaaaa cute *A*
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
Haha thank you! :D
Reply
:iconlorett-sama:
Lorett-sama Featured By Owner Jul 26, 2012  Hobbyist General Artist
- w -
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist General Artist
:iconheeplz:
Reply
:icondarkfireheart62:
DarkFireHeart62 Featured By Owner Jul 26, 2012  Student Artist
LAWLZ! :iconheeplz:
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Jul 26, 2012  Hobbyist General Artist
Haha glad you like it!! :iconchuuplz:
Reply
:icondarkfireheart62:
DarkFireHeart62 Featured By Owner Jul 26, 2012  Student Artist
:iconcarameldansenplz:
Reply
:iconekanamotenjen:
EkanamoTenjen Featured By Owner Jul 24, 2012  Professional Traditional Artist
NYAAAH!!!!!!!!!!!!!!! PANDAH AND GAARA!!!!!!!!!! KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Jul 25, 2012  Hobbyist General Artist
Haha thanks! Glad you like it! :D
Reply
:iconekanamotenjen:
EkanamoTenjen Featured By Owner Jul 25, 2012  Professional Traditional Artist
PANDA!!!
Reply
:iconnikkoulover:
Nikkoulover Featured By Owner May 27, 2012
AWWWWWWWWS!
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist General Artist
Haha glad you like it! Thanks! ^^
Reply
:iconnikkoulover:
Nikkoulover Featured By Owner May 27, 2012
u r welcome!^^
Reply
:iconshadow-griffiness:
Shadow-Griffiness Featured By Owner May 12, 2012
is it sad that i think that gaara is cuter than a baby panda?
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist General Artist
Haha definitely not!! :icongreatjobplz: XD
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist
ahh poor baby panda xD
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist General Artist
:iconforeveraloneplz: heheh
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist
:icony-u-noplz:
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist General Artist
:iconmegustaplz:
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Mar 15, 2012  Hobbyist
omg i love that face so much xD
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Mar 15, 2012  Hobbyist General Artist
:iconmegustamuchoplz: (that one's just creepy... haha!!)
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist
oh yea xD
Reply
:iconhow2beanonymous:
How2BeAnonymous Featured By Owner Mar 4, 2012
i think gaara's a raccoon...
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist General Artist
Oh I do too, I like him more as a raccoon than as a panda ^^ But he's cute either way haha! :iconchuuplz:
Reply
:iconhow2beanonymous:
How2BeAnonymous Featured By Owner Mar 4, 2012
Good point :squee:
Reply
:icondragonbloom:
DRAGONBLOOM Featured By Owner Feb 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
at first i though it was going some where with the sneezing panda cub XD
Reply
:iconpapalotl25:
papalotl25 Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist General Artist
so cuteeeeeeeeeeeeee
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
Thanks so much! Glad you like it! ^^
Reply
:icondoujinmaker97:
Doujinmaker97 Featured By Owner Feb 10, 2012  Student General Artist
Then the baby panda sneezes. :iconheeplz:
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
I love that video!!!! :iconexcitedblushplz:
Reply
:icondoujinmaker97:
Doujinmaker97 Featured By Owner Feb 15, 2012  Student General Artist
ma---AAAACHHOOOOOO!
Reply
:iconmeowsheep:
MeowSheep Featured By Owner Feb 10, 2012
It's so adorable! I love your style and how you draw these awesome comics! =D
Also, this is hilarious!! Poor little panda, though; his parent totally ignored him! Hahaha! xD
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
Haha thanks so much dear!! :iconhappytearsplz: Yeah, it's like the opposite to what normally happens with Gaara lol!! >.<
Reply
:iconmeowsheep:
MeowSheep Featured By Owner Feb 11, 2012
You're very welcome! Sadly, that's true, but neh; with this comic, he recieved all the love that he deserves! :)
Reply
:iconsiinoe:
Siinoe Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist General Artist
So cute lol
Reply
:iconemzie92:
Emzie92 Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
Thank you!!! :iconchuuplz:
Reply
:iconsiinoe:
Siinoe Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
What can I say, your drawing make my day lol ^-^
Reply
Add a Comment: